12 iun. 2010

Seriale "old" preferate

Am vazut la Oana un articol despre seriale preferate(mai noi sau mai vechi) si am decis sa scriu despre seriale "old" urmarite de mine in copilarie, pentru ca despre cele contemporane...Grey's, SATC, Desperate Housewives a cam scris toata lumea...Astea excluzand telenovelele care ar fi nenumarate....Apoi am primit si o leapsa de la Somonica si m-am decis sa raman tot la serialele care nu se mai difuzeaza.

Top seriale preferate - in ordine alfabetica :

Arabela - chiar daca nu mi-au placut niciodata serialele rusesti, (de fapt este cehoslovac) pe asta il urmaream, stiu ca mama m-a indemnat pentru ca si ea l-a urmarit in copilarie.

Baywatch - de cate ori nu am visat sa inot si sa arat asa bine :)

Beverly Hills 90210 - nici nu mai stiu de care eram indragostita mai mult...de Brandon sau Dylan...si cate gume de mestecat am cumparat pentru surprizele cu ei :)

Black Beauty - frumoase aventurile, cel putin asa mi se pareau atunci. Plangeam de cate ori i se intampla ceva rau acelui cal...

Columbo - toata familia se uita la serial, cred ca mai se difuzeaza si acum, undeva prin miezul zilei. Un detectiv destept, imbracat mereu cu aceeasi haina, care ne dovedea in fiecare episod ca nu exista crima perfecta.

Dallas - nu cred ca mai are nevoie de descriere, este serial la care eu am invatat sa citesc :) Plus ca il iubeam pe Bobby !

Fata si baietii - un serial frantuzesc cu niste adolescenti care stateau la camin.

Caracatita - nu urmaream numai seriale in limba engleza, se mai strecura si altele...politistul Cattani, crime, urmariri...cam atat mai imi aduc aminte.

Lassie - cand eram mica abia asteptam sa fac poze la mare cu aceasta rasa de caine, nu intelegeam ca nu e acelasi :)

Maddie&David - cum se certau ei si se impacau in fiecare episod...

Salvati de clopotel - erau frumusei Zach si Kelly, insa Screech era cel mai funny..

Twin Peaks - stiu ca nu aveam intotdeauna voie sa ma uit :) de aia ma atragea, desi uneori imi era si mie frica. Imi aduc aminte sfarsitul, cand politistul innebuneste. Iar melodia imi place si acum...

Concluzia: ma uitam cam mult la televizor, dar era singura sursa de entertainment pe vremea aia; si ma indragosteam cam des...de fapt, asta nu cred ca s-a schimbat :))

5 comentarii:

Victoria West spunea...

Buna Pixxie, m-ai facut sa zambesc citind articolul tau despre seriale vechi. :) Si eu am urmarit majoritatea dintre ele, si-mi placeau tare mult.

Arabela -- eram fascinata de inelul fermecat care te tranforma in orice vroiai. Eram copil atunci cand l-am urmarit. Dar imi aduc aminte ca nu a fost un serial rusesc, ci ceh?

Baywatch -- imi placea acest serial pentru ca actiunea lui se petrecea pe malul oceanului. Si daca nu ma inseala memoria, a fost primul film (serial in acest caz) in care am vazut-o pe Pamela Anderson.

Beverly Hills 90210 -- serialul adolescentei mele. Eram in liceu cand am inceput sa-l urmaresc prima oara. Mie imi placea de Dylan. :) Dar nu mi-a placut cand Dylan a renuntat la Brenda pentru a fi cu Kelly, mai ales ca Brenda si Kelly erau cele mai bune prietene. Prin 2002 serialul a fost redifuzat la B1TV, si l-am urmarit inca o data, de dragul anilor adolescentei. :) Acum se gaseste de vanzare prin magazine, in intregime, toate sezoanele, la fel cum se vinde si Sex and the City. Dar avand atat de multe episoade, nu stiu daca as avea timp sa-l urmaresc din nou, de la cap la coada, asa ca nu l-am luat.

Black Beauty -- cred ca este singurul serial din toate acestea despre care ai scris, pe care l-am omis atunci. Am citit cartea Black Beauty pe care s-a bazat serialul, dar nu mi-aduc aminte sa fi urmarit serialul.

Columbo -- si acesta mi-a placut. La fel ca tine, il urmaream toata familia. In general imi placeau serialele politiste, si acesta a fost unul din preferatele mele. Imi mai placeau si altele, parca mi-aduc aminte de unul cu Charles Aznavour in rolul principal.

Dallas -- un alt serial iubit de toata lumea in acea vreme. A fost difuzat la TVR1 la inceputul anilor 90 daca imi aduc aminte bine. :)

Helene et les garsons -- cel mai mult imi placea de Helene si prietenul ei. Dragoste mare intre ei doi. :)

Caracatita -- cand il urmaream, ma gandeam ca n-o sa vizitez niciodata Italia, ca uite ce se intampla acolo. :) Numai mafia si impuscaturi pe strada. :)

Lassie -- imi placea atat de mult de Lassie, si imi placea la nebunie aceasta rasa de caine.

Maddie & David -- foarte haiosi amandoi :)

Salvati de clopotei -- ai dreptate cu Screech, era cel mai funny dintre toti. Si la fel, imi placea cel mai mult de Zack si Kelly.

Twin Peaks -- a fost un serial de mare succes la vremea respectiva.

Roxy spunea...

Cu ocazia asta mi-am reamintit si eu de serialele din adolescenta si copilarie. La Dallas nu am avut voie sa ma uit de la inceput, asa ca incercam sa ma uit la TV ascunsa in hol :)

Imi place tare mult muzica din Twin Peaks, si am ramas cu o obsesie ciudata pentru acea cherry pie din serial. Si mie mi-era frica uneori si trageam patura pana sub barbie :). Ce-i drept erau personaje destul de ciudate.

Imi amintesc si de alte seriale care mi-au placut mult: Familia Guldenberg parca se chema (pe atunci imi placea cum suna limba germana), Strazile din San Francisco (cu Michael Douglas, daca nu ma inseala memoria), Dr Quinn (pe care l-am urmarit din nou in anii trecuti).

Si apoi erau desenele animate: Sandy Bell, Lidia in jurul lumii, Testoasele Ninja, Captain Planet si multe altele, foarte frumoase, nu ca cele din zilele noastre.

Pixxie spunea...

Victoria mersi pt review-ul tau ! Ma bucur ca aveam aceleasi preferinte :)
Americanca si eu am urmarit Dr Quinn dar am uitat sa-l enumar :P
De desene animate ce sa mai zic, recent m-am uitat la Candy Candy pe youtube, eram indragostita de Terry :))

Anonim spunea...

Arabela este un serial cehoslovac nu rusesc

Iulia spunea...

Mi-a placut ft mult Lessie si chiar mi-ai facut pofta sa-l revad :)