27 ian. 2011

Nokia C3

De cate zile sunt indragostita...tare indragostita de noul meu telefon Nokia C3 golden white...In sfarsit dupa indelungi cautari si alegeri mai mult sau mai putin bune, cred ca l-am gasit pe "the one" :)

Este asa frumoooos, este un telefon destept, dar nu atat de "smartphone" incat sa ma enerveze ca nu reusesc sa setez ceva...cu ajutorul lui sunt de cate ori vreau online, mi-am pastrat cardul de memorie si am  in continuare pozele si melodiile dragi, mai dureaza putin pana ma voi obisnui cu noua tastatura Qwerty...ca de la raposatul meu 6300 e o diferenta cam mare :D

Ce spune Vodafone:
Nokia C3 este un telefon compact şi comod, cu tastatură QWERTY ce rulează pe platforma Symbian S40. Telefonul suportă conexiuni de tipul GPRS şi este compatibil Vodafone internet pe mobil, având email şi reţele sociale integrate.

Cu Nokia C3 este uşor să actualizaţi status-ul pe Facebook şi Twitter sau să urmariţi noutăţile prietenilor, precum şi să încărcaţi o imagine facută cu telefonul direct în aplicaţiile reţelelor sociale.

Acest model are Wi-Fi, cameră digitală de 2 MP, un ecran de 2,4 inchi şi un slot pentru card de memorie microSD. C3 vine cu un card microSD 2GB în pachet, perfect pentru a stoca muzică, video sau fotografii.


Ce sa mai zic, sunt super incantata, este cadoul pe care mi l-am facut cu intarziere de sarbatori :D

10 comentarii:

The Drama Queen spunea...

In calitate de mega-fan Nokia iti urez sa-l stapanesti sanatoasa! Intr-adevar e superb si foarte functional :) Te pup!

Pixxie spunea...

Thx Merat, i'm so so happy !
Te pup si eu :*

Unknown spunea...

foarte misto:X
m-ai inspirat sa fac si eu o postare cu "the one" al meu :D

world of leea spunea...

wow, ce frumos! mi_ar fi placut niste poze cu telefonul tau in realitate! cat costa un astfel de tel?

Andreea spunea...

Sa te bucuri de el! eu am un sony ericsson mai vechi (W810i) si chiar ma gandeam sa-l schimb :)) dar inca nu m-am hotarat ce vreau.

Pixxie spunea...

Multumesc fetelor :*
Nu este asa scump avand in vedere cate stie sa faca...e 550 la liber insa eu mi-am prelungit contractul la ei si m-a costat cam 330 de lei :D

Roxy spunea...

Super-dragalas! Sa-l stapanesti sanatoasa. Eu sunt mare fana a gageturilor - cu cat mai avansate si mai complicate, cu atat mai bine. Ador sa le butonez, sa le descopar functiile :)) Din pacate nu am la fel de multa rabdare cand e vorba sa pun in functiune electrocasnicele :)))

oana_onutza spunea...

E dragut telefonul.Eu lucrez in fabrica unde se fac telefoanele acestea.Ma bucur ca iti place.

Andreea spunea...

Sa il folosesti cu placere! Si pe mine ma tenta sa il iau :)

Pupici!

Pixxie spunea...

@Americanca: daaaa electrocasnicele imi dau mai multe batai de cap decat un telefon sau un PC :))

@Onutza_24: wow tre sa fie super sa lucrezi acolo...felicitari !

@Andreea: trebuie sa testezi bine piata si sa vezi ce iti place mai mult; intr-adevar ofertele sunt foarte variate si e greu sa te decizi !
Numai eu stiu cat m-am gandit si razgandit pana sa-l aleg pe acesta :D Bafta !