7 feb. 2011

Modern Family

Am avut cel mai fun weekend din ultima vreme. Am descoperit serialul Modern Family; de fapt il aveam de mult in PC insa nu stiu de ce a durat atat sa-i dau play. Primul sezon l-am vazut in 2 zile si pot spune sincer ca de mult nu am mai ras atat la o comedie.

Phil si Claire Dunphy sunt casatoriti de 16 ani si sunt parintii a 3 copii: Haley, Alex si Luke. Desi isi doresc sa aiba o relatie sanatoasa, deschisa si onesta cu progeniturile lor, cei doi soti intampina dificultati in a stapani o adolescenta populara care si-a facut deja un iubit, o fiica inteligenta care joaca hokey si canta la violoncel si un baiat rebel si neastamparat, care provoaca numai probleme.
In vreme ce Phil doreste sa joace rolul unui tata permisiv si tolerant, Claire intentioneaza sa ii fereasca pe copii de atitudinea rebela pe care a avut-o ea in adolescenta.

Mitchell Pritchett si Cameron Tucker sunt parteneri de cuplu de 5 ani si au adoptat o fetita orfana din Vietnam pe nume Lilly, luandu-si foarte in serios atributiile de parinti de acelasi sex.

Jay Pritchett, tatal lui Mitchell si al lui Claire, s-a insurat recent cu Gloria Delgado, o femeie foarte tanara si frumoasa de origine columbiana, care este divortata si are un fiu in varsta de 11 ani pe nume Manny. Marile probleme ale lui Jay sunt acelea ca oamenii considera ca Gloria este fiica lui, iar nu sotia lui, iar fiul vitreg este prea sensibil si prea romantic pentru gustul sau.
Manny Delgado este pasional ca si mama lui, a descoperit deja fetele, scrie poezii si il idolatrizeaza pe tatal sau biologic.

Cel mai mult imi place Gloria cu fiul ei Manny si Phill cu fiul sau Luke !
Au replicele cele mai savuroase, Gloria cu accentul ei si Manny cu atitudinea serioasa de adult, Phill care incearca sa coboare la mintea copiilor si Luke care ramane mereu cu capul prins in balustrada :))
Cuplul de gay mi se pare putin exagerat si excentric, prea multa sensibilitate in viata lor :)

Abia astept sa vad sezonul doi, sper sa fie la fel de bun si nu se plafoneze la fel ca alte seriale. Like, like, like ! Recomand 100%.

7 comentarii:

The Drama Queen spunea...

Ador serialul. Sunt la zi cu toate episoadele :) Sigur o sa-ti placa si sezonul doi. Si mie imi plac mult si Cam and Mitchell... de fapt imi plac toti toti TOTI :D

Andreea spunea...

Titlul serialului nu prea imi surade,dar am sa il descarc si eu sa vad cum e.Pupici!

Roxy spunea...

Me too! Me too! Me too! Si eu am tot amanat vizionarea lui ca din nu stiu ce motive aveam senzatia ca nu e grozav. Mi-a placut enorm si abia astept sa vad urmatoarele episoade.

Roscatul gay a fost invitat recent in show-ul lui Ellen Degeneres si acolo am aflat ca e gay si in realitate, iar sora lui este si ea gay.... astfel ca pentru parintii lor a fost putin socant....

Pixxie spunea...

@Merat: am vazut si primele 13 episoade din sezonul 2 si nu m-a dezamagit :)

@Andreea: eu zic sa incerci sa te uiti macar la cateva episoade. S-ar putea sa-ti placa ! Pupici !

@Americanca: vai de mine, asta nu am mai auzit pana acum...sa ai doi copii gay, este intr-adevar un soc :D

Mihaela spunea...

Ador serialul! Imi plac toate personajele, umorul, scenariul. Cuplul meu preferat este cel format din Jay si Gloria.

Little Princess spunea...

Iubesc serialul asta!:))

Andreea♥ spunea...

E tare amuzant serialul! Abia astept sa apara urmatorul sezon. Gloria e preferata mea.