3 ian. 2012

Haul Yves Rocher

Va prezint prima mea comanda Yves Rocher. Recunosc ca nu prea sunt una dintre clientele lor, mai cumparam ocazional din magazinul lor din Unirea, dar nu prea multe... Insa am tot vazut ca multe fete in blogosfera au comandat din respectivul catalog, mai ales pentru toate beneficiile oferite. 

Intr-adevar la o comanda de 25 de lei am primit gratis un parfum Comme une evidence, in valoare de 150 lei, un gloss de buze, in valoare de 54 de lei, o mini crema anti-oboseala, plus cheltuieli de expeditie gratuite !!!

Si daca se depaseau 50 de lei la totalul comenzii - cum a fost cazul meu - primeai si o geanta de cosmetice gratis !!! La atatea bunatati primite cum sa te abtii de la o comanda ?

Am comandat mai multe mini produse, deoarece nefiind familiara cu produsele lor, nu am vrut sa iau ceva ce nu mi se potriveste:
-gel de dus nectar capsuni (25 lei), la care am primit si o mini crema de corp cu zmeura - miros ambele extraordinar!!!
-set 5 mini rujuri (10 lei) - au culori frumoase si persistente;
- set 3 mini produse (20lei) - apa de parfum Moment de Bonheur, crema hidratanta pentru pielea uscata si crema energizanta de zi bio. 


In colet era si noul catalog Yves Rocher, unde nu mai sunt nici pe departe atatea oferte ! Primesti la orice comanda un parfum Naturelle de 125 lei si platesti transportul daca produsele costa sub 70 de lei. Plus o geanta de cosmetice la comenzi peste 59 lei !

Eu am comandat pentru mama o crema de ochi si astept parfumul in dar :) Cred ca incep sa ma indragostesc de parfumurile lor, sunt pe genul meu :)

5 comentarii:

Alina spunea...

am intrat de multe ori in magazinele lor insa am iesit cu mainile goale pentru ca nu stiam ce sa aleg din atatea produse.. plus ca nici nu cunosc "best-sellere" ca sa incerc ceva bun si sa nu raman dezamagita.

Victoria West spunea...

O perioada am fost si eu clienta lor fidela, si am folosit multe produse de la ei -- geluri de dus, lotiuni de corp, sampoane, sfere pentru baie, creme de ochi, rujuri, contur pentru buze, ape de toaleta, parfumuri, deodorante, si altele. Parfumul Comme une Evidence este superb, mi-a placut foarte mult, o sa-ti placa si tie, ai sa vezi. :) Din punctul meu de vedere, este cel mai bun parfum al lor.

In acea perioada, cand cumparam frecvent de la ei, eram si abonata la newsletter-ul lor, si primeam in fiecare luna fluturasul lor promotional, cu tot felul de oferte. Ofertele erau foarte atragatoare, de genul cumpara un produs si al doilea il primesti gratis, sau cumpara un produs si al doilea e 50% reducere, sau cumpara cutare si cutare si vei primi cutare la pret redus sau gratis. Am primit de la ei si multe cadouri -- produse cosmetice, de ingrijire, accesorii, mostre. Am si card de fidelitate la ei, si cand cumpar ceva, imi stampileaza cardul, si cand ajung la un anumit numar de stampile, ei iti mai ofera un cadou.

Cand primeam acele flyere cu oferte, erau atat de tentante, incat de multe ori mi-am luat mai multe produse decat aveam nevoie. :)) Dar cu timpul m-am lecuit, n-am mai cheltuit asa de multi bani acolo. :))

Pixxie spunea...

@Victoria West: sa inteleg ca ai ceva experienta cu produsele lor, iar daca ai luat atatea inseamna ca sunt de buna calitate...
Intr-adevar chestiile astea cu "primesti ceva gratuit" daca iei X produs este foarte tentanta, cel putin pentru mine...sper sa ma pot stapani :))

Butterfly spunea...

Eu luam produse de la ei cand eram in Moscova si eram foarte incantata de ele, de cand am revenit nu mi-am mai luat nimic, poate ca ar fi timpul :)). Sa le folosesti cu placere...ce de bunatati...:*

Ion spunea...

hm, si mie imi plac produsele YR dar obisnuiesc sa mi le cumpar de pe aoro.ro.